آیا می توانم در مرحله بیمار 3 CKD با GFR 53 معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم در مرحله بیمار 3 بیماری مزمن کلیه (CKD) با تصفیه گلومرولی (GFR) 53 معکوس؟ این بافت شایع ترین بیماری که در وضعیت مشابه می باشد. اگر شما میخواهید بدانید که این پاسخ، شما باید بدانید که روشن GFR 53 وسیله ای برای بیمار است.

فرد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است آسیب کلیه با کاهش متوسط ​​در میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 30-59ml/min. GFR 53 به معنی عملکرد کلیه خود را تا حد متوسط ​​آسیب دیده شده و در آنجا باقی مانده 53٪ از آن را به طور معمول می تواند کار کند. پس از آن نسبتا آسان به از طریق یک درمان کارآمد است معکوس شود. اما متاسفانه، بسیاری از بیماران از دست رفته در زمان درمان مناسب و به نارسایی کلیه قرار می گیرند. از آنجا که در این مرحله شما ممکن است احساس ناراحت کننده، اما آن را بسیار واضح و آشکار نیست، بنابراین شما ممکن است آن را ارزش ندارد. پس از شما آن را پیدا کنید، دیگر خیلی دیر شد و شما ممکن است از شانس گرفتن معکوس را از دست ندهید. بنابراین توجه به جزئیات زندگی خود را، هر زمان که شما احساس بد، شما باید به بیمارستان بروید یا بلافاصله با دکتر خود مشورت کنید.

عوامل بسیاری می تواند پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد اما اگر می خواهید از این بیماری معکوس، شما نیاز به درمان مناسب در زمان. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان اثر درمانی در بیماری مزمن کلیه است، این روش درمانی جدید توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی ساخته شده است. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر کنید از مرحله 3 CKD معکوس شود.

اگر شما علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا سوال دیگری در مورد درمان مرحله 3 CKD، شما می توانید پیام را ترک کنند و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم در مرحله بیمار 3 CKD با GFR 53 معکوس





:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 53، می تواند بیمار را در مرحله 3 CKD با GFR 53 معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: